domingo, 6 de mayo de 2007

Wasting time

Un altre cap de setmana a casa, sense molta feina a fer, sense massa plans. Comença un altre mati que sense saber com va passant poc a poc mentre xerres amb els companys de pis.

Mires quatre coses per internet i poc a poc s'apropa l'hora de dinar. Despres cadascu torna a la seva feina, a les seves obligacions, ...

Sembla que avui algun follet ha passat pel meu pis i m'ha estat explicant coses que ni tan sols se com expressar, hem sentit musica, hem xerrat una estona i s'ha acomiadat deixant-me la sensacio que marxava amb alguna cosa meva, que m'havia agafat alguna cosa.

He anat a fer uns baskets a la pista de prop de casa, he jugat amb els nois que creuen que el basket es un bon element per a combinar amb la cultura hip-hop i es molt cool la estetica americana, pero la veritat que tampoc m'ho he passat massa be.

Hem vist el partit del Barça d'avui (0-2) , hem passat una estona junts al menjador, parlant, rient i ja ha arribat la nit.

He vist un capitol mes de Heroes (1x20), sisplau mireu la serie en angles si podeu, que guanya molt mes. He sentit molts cops la canço que no puc treure'm del cap, he aconseguit baixar-la de youtube, l'he posat subtitols, l'he traduit i l'he tornat a sentir.

Mes endavant un fare un petit esment sobre utilitats d'internet que avui he apres.

No hay comentarios: