martes, 11 de diciembre de 2007

Nou disc d'Antònia Font

Ara fa alguns anys (no recordo si dos, tres o quatre) per unes festes de la Mercè em trobava amb el meu amic Albert i la seva xicota. Teníem ganes de veure algun concert i no sabíem quin veure. La xicota de l'Albert ens va dir que anessim a l'escenari del Port per veure veure a Antònia Font, que era un grup que jo no coneixia.
En un primer moment vaig quedar una mica sorprès, em costava entendre la lletra i el so del directe era una mica deficient, però els ritmes de les cançons era tan originals (més endavant vaig descobrir les lletres i el seu peculiar accent mallorquí) que em va començar a agradar mica en mica més.
Més endavant, a la resi i sobretot al pis, vaig conèixer l'afició d'en Joan i sobre tot de l'Isidre (fan declarat d'Antònia Font) per posar-la com a fil musical les tardes que tocava quedar-se a estudiar o fer treballs.
I mica en mica em vaig familiaritzar amb aquest grup mallorquí que no sabria dintre de quin estil musical classificar però que m'encanta.
Ahir van treure un nou disc, "coser i cantar" del qual encara no he pogut sentir cap cançó, però si continuen en la seva línia segur que m'agradarà molt.
Ara caldrà estar pendent del seu myspace, on podeu sentir algunes de les seves cançons més conegudes com wa yeah, mecanismes o veure quan venen els concerts. Algú s'apunta?

Un salut per sa gent de ses Illes!!!

1 comentario:

Unknown dijo...

Nuevo disco pero con canciones antiguas, no?
Me gusta Antonia Font, pero me pone triste por motivos q por aqui no explicaré...

Nos vemos!