viernes, 31 de agosto de 2007

3108 Day (Blog Day)


Sembla ser que avui dia hi ha un dia per tot i avui, 31 d'Agost, resulta ser el dia dels blocs, aquesta iniciativa, el blogday, que aquest any és potser una mica més especial al complir 10 anys des que es van posar en marxa els blocs.

Blog Day 2007

Que consti que se m'ha fet difícil fer només una tria de 5 (encara que a la web es recomanés fer referència a blocs de cultures diferents, no he pogut fer-ho coincidir del tot amb les meves preferències, maybe next time). Aquí us deixo les meves recomanacions :

Meditacions des de l'esfera: Filosofia sobre la vida, el món que ens envolta, la tecnologia... des de Sant Fost.
Tripartit-watch: Monitoritzant el tripartit-2 i l'entesa nacional pel poder, sàtira política amb un toc d'humor.
En dosis diarias: Tira cómica diària, una imatge que fa somriure
Mon elixir: Vivències d'una 20-anyera que s'autodefineix com a "happy-flower-kumbaya", conscient de la vida però a la vegada feliç
The city that never sleeps: Pels enamorats de NY, un bloc que ilustra amb una foto i una història diària de "la gran manzana"

Estimats blocaires, ens llegim http://technorati.com/tag/BlogDay2007 and have a happy http://blogday.org/


2 comentarios:

Sara dijo...

Wow, gràcies Joan per recomanar el meu blog! Les meves actualitzacions són força personals, a vegades penso que poc poden interessar als altres... Estic contenta que tu et passegis per "Mon elixir" de tant en tant!

Ah, per cert, també me n'alegro que t'agradés Big Fish. ;-) Has vist "Eduardo Manostijeras" i "Descubriendo Nunca Jamás"? Són pelis que segueixen una línia similar i que també val la pena llogar-les al vídeoclub.

Una abraçada des de les terres de Ponent

Estat Major TWT dijo...

Gràcies per recomanar-nos!