viernes, 13 de julio de 2007

Les sensacions es contagien

Som més positius si ens rodejem de persones positives, més feliços si tractem amb persones que desprenen felicitat, som més capaços si ens envolta gent que creu amb nosaltres, fins i tot més graciosos si ens fan riure fins a plorar ...

Alhora també som més positius, feliços, simpàtics quan en la nostra vida expedim aquestes sensacion, ens impregnem i estenem aquestes sensacions en un intercanvi entre nosaltres i la gent que tenim a prop, d'una forma que és desconeguda i encantadora perquè és sorprenent i poderosa.

Convé no oblidar que les petites coses a la vida que donem als altres i aquelles que en rebem, unes gràcies, una abraçada, unes paraules de suport, un secret, un consell, un favor o un somriure tenen un gran valor que no es pot mesurar i que no cal, sinò que només cal gaudir i compartir.

Com a declarat fan de la pel·ícula Amèlie, que per a mi em va arribar com una onada que xoca , un raig de llum que trespassa parets, un crit que et desperta del somni més profund
us convido a veure Odette Toulemonde (és una pel·lícula que val la pena veure al cinema), una altre regal que ens porta Eric Emmanuele Schmitt.



1 comentario:

Sara dijo...

Hola!

Anant de blog en blog, he arribat al teu espai "leavin' in the edge". M'ha fet especialment gràcia perquè justament el teu últim post és molt similar al meu. Ahir vaig anar a veure Odette Toulemonde i em va encantar. Una pel·lícula que recomano a tothom. Un conte de fades genial! Ah, i per més casualitats, també tinc 22 anys. ;-)