sábado, 28 de abril de 2007

Començo a treballar a T-Systems

El dia 7 de Maig començare a treballar a T-Systems com a becari SAP (ueehh!!). Aqui a la dreta teniu una imatge de l'edifici de Sancho de Avila (oficines centrals a Espanya). T-Systems ha apostat per Barcelona com a headquarters del seu negoci a l'Estat amb la implantacio de la seva seu corporativa al bell mig del districte tecnologic 22@. Aquesta traspas ha estat bastant recent, ja que es va realitzar entre els mesos d'abril i juny de 2006, fa tot just 1 any.

Per fer-vos cinc centims sobre la companyia, dir-vos que es tracta de una filial del grup Deutsche Telekom, companyia alemanya que distribueix i comercia amb lo que anomenem TIC (Tecnologia de la Informacio i la Comunicacio) per tot el mon, es a dir, gestio de xarxes de telecomunicacions, internet, funcionament com a operador de telefonia, gestio de infrastructures TIC, creacio i manteniment de software per diferents empreses i administracions i un llarg etc. Te 52000 empleats arreu del mon, present en mes de 50 paisos, ... (mes info aqui)

Com a curiositat dir-vos que patrocina el barco que representa Sudafrica ("Shosholoza", quin nom mes gracios) que participa a la Louis Vuitton i a la America's Cup que s'esta celebrant a Valencia.

La veritat es que poca cosa mes puc demanar perque tinc un horari compatible amb els estudis (9 a 14h), el treball em servira com a credits de practiques en empresa (una cosa menys a la carrera) i del sou no em puc queixar.

La veritat es que estic molt ilusionat, tinc ganes de començar ;), aixi omplire algunes hores mortes que tenia al mati i de ben segur que aprenc bastant sobre una materia que m'agrada i em considero amb aptituds, com es la programacio. Ah i per cert, vaig omplint el curriculum amb experiencia acord a la meva formacio (que ja tocava, ;)

La veritat es que tinc cert nerviosisme perque considero que es una bona oportunitat per començar (una empresa gran), em donaran formacio remunerada (3 setmanes), i per lo que he pogut veure els 2 cops que hi he anat he tingut bones vibracions (espero que continuin).

No hay comentarios: